5 ago. 2014

ABEL, s'escriu amb "A" d'àngel.

ABEL, s'escriu amb "A" d'àngel. 

Et falten les ales de plomes malgrat en tens unes de més especials, les teves cames. Et porten allà on la teva ànima desitja, allà on els teus somnis es fan realitat i on la llibertat regna, sense repressió. Et donen la llibertat que sempre has anel·lat i que avui, per fi, tens.
Per mi, has sigut com un àngel caigut del cel, que m'ha acollit amb amor entre els braços i m'ha mimat i cuidat més del que mai havia fet ningú per mi abans, ni jo mateixa. Sempre desinteressadament, sense demanar res a canvi i això és el que, sense cap mena de dubte, et fa més gran.
Vas aparèixer a la meva vida entre bromes i riures, vas aparèixer per ajudar-me, per recolzar-me, per incentivar-me a ser jo, més jo que mai. Vas començar a estimar-me d'una forma tan pura i sincera, com mai ningú ho havia fet mai i vas creure en mi. Has cregut en mi sempre, de manera ferma, sense dubtar i això m'ha donat tota la força. M'he sentit més forta que mai al teu costat, creient-me així que podia amb tot.
I gràcies a tu ho he fet, he trencat pors, he superat límits i m'he arriscat quan pensava que defalliria... I sempre he tingut els finals més dolços i t'he pogut mirar a la cara, somrient, cansada però feliç. Sense tu la meva vida no seria com és, ni aquest meravellós equip de bogeries i riures, mai mai mai hagués donat els meravellosos fruits que ens dóna dia a dia. 
Ets molt important a la meva vida, Abel, ets més que un àngel, més que un amic, que un germà, ets una part de mi, i et dono les gràcies per haver-me trobat a mig camí entre l'asfalt i la pista... Et dono les gràcies per fer-me córrer lliure per la muntanya, la meva futura casa i el meu destí final... Sols o acompanyats, aquest és el nostre camí, Abel, n'estic convençuda i mentre et tingui a prop apendré de tot el que em regales i disfrutaré d'aquesta meravellosa etapa que ens ha regalat la vida.
Gràcies per ser un gran company de viatge, de vida i d'aventures... Ja saps #TTT sempre!


No hay comentarios:

Publicar un comentario