29 jun. 2014

No ha estat Ulldeter...

No, no és Ulldeter, una trail de 30 km amb 2400 + amb un recorregut ple de sorpreses i duresa a la que ja ens té acostumats els grans de Klassmark... No és Vallter, ni Bastiments, ni tan sols el Puigmal...

Foto: Oriol Batista


No ha estat una inscripció gratuïta, atzarosa i a l'alçada de les meves bogeries la que ha canviat la meva vida per complert.

No han estat els entrenos a Sant Miquel, ni Puig d'Arques, ni les sèries a Sant Feliu, ni els Kms verticals, ni tampoc els tallafocs... No han sigut els caps de setmana al Puigmal, ni Noucreus, ni Núria, ni el Pic de l'Infern...

La meva vida l'heu canviat vosaltres, amb els vostres somriures, la vostra màgia, les vostres ganes de ser cada dia millors persones, encomanant d'amor tot el vostre voltant.

Han estat les postes de sol a Sant Miquel, a Puig d'Arques, a Fontalba, a Sant Feliu, les sortides amb dorsal VIP, les escapades nocturnes amb frontal, les sortides de sol en les matinals, les estrelles a Vallter, les confessions entre riures i llàgrimes, infusions, cafès sense sucre i llet de soja. Han estat les vostres mirades sinceres, el vostre positivisme i la vostra vitalitat.
Han estat les xerrades fins les tantes, els secrets a cau d'orella, els entrepans d'oli, formatge i mel, les amanides màgiques i els termos de mate.

M'heu fet créixer, m'heu fet sentir que val la pena seguir aquest camí, defensant qui sóc i com sóc, sense tenir en compte el que els demés opinin de mi. El que m'importa de debó és sentir el que sento quan us tinc a prop.

M'heu fet adonar, per si no n'estava del tot segura, allò que és important per mi en aquesta vida, allò pel que realment val la pena lluitar: l'amor, la llibertat i el córrer.

He après molt, moltíssim en aquest temps de trobades inesperades que s'han convertit en caps de setmana plens de màgia i alegria.

Ulldeter és el començament de tota una pila de Kms que encara ens queden per fer junts.

Gràcies per fer-me sentir especial. Gràcies per deixar-me entrar a la vostra vida. Gràcies per entrar a la meva. Gràcies per tot, nois. Sense vosaltres mai hagués acabat Ulldeter en 5h 38' amb 2 butllofes impressionants als peus... Sense vosaltres mai hagués entrat a meta saltant, cridant i celebrant que això és només el principi de molts moments que ens queden per compartir.

Córrer té més sentit que mai ara que sé que "els millors corredors no deixen petjada", no a la terra però sí al meu cor...

Gas aquí nois, correm junts, aquí, ara i sempre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario