14 ene 2014

Deixar de somiar-te...



Explica'm com deixar de somiar-te totes les nits: sentint la teva olor, el teu calor, l'olor de la teva pell, el teu somriure, els teus ulls... Deixar de somiar com m'agafes entre els teus braços i m'acarones amb les teves mans... Deixar de somiar que em toques, que no marxes i que et quedes amb mi... Deixar de sentir com m'agafes la mà fort per avisar-me que caminaràs al meu costat sempre.

Però, sobretot, explica'm com deixar de pensar-te cada dia... Deixar de veure la teva mirada seguint cadascun dels meus pasos... Deixar de sentir la teva presència a cada cantonada per girar-me i veure que no hi ets...

Explica'm com deixar de sentir això que sento per tu avui i ara. Potser les teves paraules em convencen i et borro permanentment de dins meu.

O, simplement deixa'm que somii cada dia que arribarà un dia que deixaré de somiar-te perquè seràs una realitat. Sigui com sigui, és meravellós tenir-te a dins meu i desitjar-te d'amagat. Les meves nits són molt més dolces quan visites els meus somnis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario