21 jul 2012

Tot és possible

Et tinc aquí, al meu davant, em mires i malgrat no saber què penses, et sento. Sento la teva olor fràgil, sutilment amorosa, distant i propera alhora. Em mires i em parles, segurament com mai has parlat a ningú que per això estic aquí. Em crides, em busques, em necessites sense saber per què. I aquí estic, al teu costat, observant-te, recolzant-te, escoltant-te i comprenent tot el que em dius quan no em parles.
Sé que puc ajudar-te, sé que puc esborrar els teus fantasmes perquè, en el fons, no ets tan diferent a mi.

Avui sé que vaig escriure això un dia perquè avui, després de un temps reconegui que tot té un sentit. Ets feliç ho sé, ho sento. Et desitjo el millor i m'alegro de poder haver contribuit d'alguna manera a que avui siguis un home complert... A partir d'ara la feina és teva. Endavant grumet!

No hay comentarios:

Publicar un comentario